Facebook

wtorek, 13 sierpnia 2013

Tagi: , ,

Dziewczyny ćwiczymy - czyli post o tym co i jak ćwiczę





Witam Was dziś postanowiłam w końcu napisać Wam trochę o tym co robię by wrócić do formy i popracować troszkę nad ciałem. Lata lecą i czas podjąć walkę z grawitacją i zbędnymi kilogramami (moja waga jest w normie, ale nad brzuchem i mięśniami mogę popracować). Kiedyś chodziłam na taniec i na siłownie. Wiem mniej więcej po jakim czasie mogę spodziewać się wyników mojej pracy. Niestety obecnie siłownia jest zbyt kosztowana, ale to nie jest powód by nie ćwiczyć. 

Zaczęłam ćwiczenia z Chodakowską niestety nie przemawia ona do mnie. Jest komercyjna a jej ćwiczenia nie mają tego czegoś - wręcz są monotonne i nie zachęcają mnie do ich wykonywania. Zaczęłam ćwiczenia z Tiffany Rothe i Mel B -to był strzał w dziesiątkę. Dzięki różnym wariantom 10 minutowym zestawiam ćwiczenia jak tylko chcę. Staram się dziennie ćwiczyć ok godziny. Pracuję nad brzuchem, ramionami, talią, pupą i nogami - czyli teoretycznie nad wszystkim. Nie ma dnia bym nie miała zakwasów - może to głupie, ale to lubię bo wiem, że ćwiczenia dają mi w kość. Nawet teraz kiedy mam małą kontuzję (wbiło mi się szkło w stopę na ok 8 mm) ćwiczę i  motywuję się dalej. Staram nie robić sobie przerw tylko systematycznie ćwiczyć. Sprawia mi to wielką radość i satysfakcję, że mam w sobie determinację. Pierwsze efekty porównam po upływie miesiąca... Nie liczę na wielkie zmiany bo wiem, że do tego potrzeba minimum 3 miesięcy. Niebawem mam w planach zakup skakanki by móc przy jej użyciu spalać kalorie i pracować nad formą. Jak na razie ćwiczę z ciężarkami. Podejmiecie wyzwanie i przyłączycie się do ćwiczeń?


Co do odżywiania - nie przeszłam na głodówkę. Jem jednak mniej i bardziej zwracam uwagę na produkty, które spożywam. Oczywiście nie odmawiam sobie czegoś słodkiego - jednak wszystko z głową. Więcej jednak u mnie warzyw czy też owoców...






A Wy ćwiczycie? A może chcecie zacząć? Zapraszam do wspólnego wydarzenia, motywowania się i dzielenia efektami!



9 komentarze:

  1. Robal na końcu :(
    Ja robię treningi na nogi i pośladki i 8 min ABS workout na brzuch :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem na etapie 'najpierw masa' xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie zaczęłam ćwiczyć i tak jak ty mniej jeść. Muszę zrzucić 5kg. Także dołączę do Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez lubie Mel B i wlasnie z nia cwiecze, Chodakowska do mnie nie przemawia zupelnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie posty...... cwiczenia sa rewelacyjne mel B jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi Ewa tez sie znudzila i przeszlam na Tiffany, efekty są rozmiar mniej ale jeszcze duzo pracy przede mną

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Mel B i jej ćwiczenia na pupę. Na brzuch trochę wysiadam :P A poza tym to niezła wariatka i czuję, jakbyśmy się razem męczyły :P walczę o nowe uda, brzuch i pośladki, więc mam nadzieję, że Mel B mi pomoże. A co do Chodakowskiej, to mnie po tygodniu znudziły się te ćwiczenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt, Ewa ma cos co powoduje nude po pewnym czasie. Lubie cwiczenia z Blogilatesu

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana właśnie mam na talerzyku czerwoną paprykę pokrojoną w kawałki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nieumieszczanie w komentarzach linków do innych stron/blogów. Posty zawierające takie treści będą usuwane!